Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh – Bc. Eva Sváčková, DiS.
Bc. Eva Sváčková, DiS.
Master's thesis
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
The Project of Company Expansion into a Foreign Market
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřena na tvorbu projektu expanze vybrané firmy na zahraniční trh. Teoretická část se věnovala získávání informací a poznatků z oblasti mezinárodního marketingu včetně forem vstupu na zahraniční trhy. Začátek praktické část byl věnován představení společnosti a jejího marketingového mixu následně došlo na analýzy současné situace. Na závěr práce byl vypracován projekt expanze …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on the project of expansion the company to the international market. Theoretical part is aimed at gain theoretical information and development from the international marketing, including forms to enter to the international market. The begining of the Practical Part is considered to introduction of the company and its marketing mix. There was an analysis of the current bussiness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sváčková, Eva. Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Eva Sváčková -
Komplexní analýza externího prostředí ve fázi expanze podniku do zahraničí
Tomáš Hoskovec -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Analýza zavádění nového výrobku (nebo služby) na trh České republiky
Aneta Trkalová -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková