Local Brands Acquired by Global Corporations – Impacts on Marketing Strategy – Alexander Belogorodskiy
Alexander Belogorodskiy
Diplomová práce
Local Brands Acquired by Global Corporations – Impacts on Marketing Strategy
Akvizice lokálních značek globálními společnostmi - dopady na marketingovou strategii
Anotace:
Práce je zaměřena na zkoumání fenoménu místních značek přebíraných globálními korporacemi a na vyhodnocení dopadů těchto akvizic na strategii zakoupených značek. Autor si klade následující výzkumné otázky: jaký je účel a struktura procesu akvizice značky? Jak se mění positioning (umisťování, pozicování) získané značky? K jakým změnám dochází v rozpočtu na marketing nepohnuly a struktuře marketingového …víceAbstract:
The thesis is focused on exploring the phenomenon of local brands being acquired by global corporations and it also evaluates the impacts of such acquisitions on the strategy of purchased brands. The author poses the following research questions: what is the purpose and structure of a brand acquisition process? How does the positioning of the acquired brand change? Which changes occur in the marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59248
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59248
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Michaela Tomková -
Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu
Barbora Dembická -
Strategie při koupi a prodeji značek - obacné přístupy a případové studie
Kateřina Peroutková -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Kryštof Wágner -
Případová studie české kosmetické značky SMYSSLY
Johanka Beránková -
Marketing lokálních identit: Případová studie komodifikace kultury a přírody místní akční skupinou
Miloslav Delín -
Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
Andrea Šantrůčková -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva