Alexander Belogorodskiy

Diplomová práce

Local Brands Acquired by Global Corporations – Impacts on Marketing Strategy

Akvizice lokálních značek globálními společnostmi - dopady na marketingovou strategii
Anotace:
Práce je zaměřena na zkoumání fenoménu místních značek přebíraných globálními korporacemi a na vyhodnocení dopadů těchto akvizic na strategii zakoupených značek. Autor si klade následující výzkumné otázky: jaký je účel a struktura procesu akvizice značky? Jak se mění positioning (umisťování, pozicování) získané značky? K jakým změnám dochází v rozpočtu na marketing nepohnuly a struktuře marketingového …více
Abstract:
The thesis is focused on exploring the phenomenon of local brands being acquired by global corporations and it also evaluates the impacts of such acquisitions on the strategy of purchased brands. The author poses the following research questions: what is the purpose and structure of a brand acquisition process? How does the positioning of the acquired brand change? Which changes occur in the marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Gina Cook
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59248