Podmínky a předpoklady vzdělávání Romů v České republice – Bc. Marcela VAŇKOVÁ
Bc. Marcela VAŇKOVÁ
Master's thesis
Podmínky a předpoklady vzdělávání Romů v České republice
Conditions and prerequisites for the education of Roms in the Czech Republic
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou podmínky a předpoklady vzdělávání Romů v České republice. Cílem práce je objasnit, jaké podmínky a předpoklady romští žáci ke vzdělávání mají. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na specifika učení a vzdělávání Romů, objasňuje pojmy jako je exkluze, inkluze a integrace. Dále se zaobírá konkrétními podmínkami a předpoklady vzdělávání romských žáků, objasňuje zařazování …viacAbstract:
The topic of the thesis are the conditions and prerequisites for education of Roma in the Czech Republic. The aim of this work is to clarify, what conditions and assumptions of education Roma pupils have. The theoretical part of the thesis focuses on the specifics of learning and education of Roma, explains concepts such as exclusion, inclusion and integration. It also deals with the specific conditions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Marcela. Podmínky a předpoklady vzdělávání Romů v České republice. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary Schools / UČJ-USV
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Strategie vybrané základní školy uplatňované při přestupu dítěte z předškolního vzdělávání
Silvie Miklíková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga - podpůrný činitel inkluzivního vzdělávání
Jana Lošťáková -
Ukrajinský asistent pedagoga v české základní škole
Darina Sokolova
Názov
Vložil
Vložené
Práva