Začleňování výchovy ke zdraví do kurikula mateřských škol v Jihomoravském kraji – Bc. Kateřina Gergelová
Bc. Kateřina Gergelová
Master's thesis
Začleňování výchovy ke zdraví do kurikula mateřských škol v Jihomoravském kraji
Health Education in Curriculum for Nursery Schools of South Moravian Region
Anotácia:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je zejména sumarizovat poznatky o možnostech začleňování výchovy ke zdraví v kurikulu mateřské školy. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem prostřednictvím dotazníku, který byl podán učitelkám mateřských škol v Jihomoravském kraji, s cílem zjistit, jaké jsou postoje učitelů na začlenění projektů …viacAbstract:
The diploma thesis is divided into two parts, the theoretical and practical one. The aim of the theoretical part is to summarize knowledge about possibilities of integrating health education in the pre - school education curriculum. The practical part deals with quantitative research through a questionnaire, which was submitted to kindergarten teachers in the South Moravian Region, aiming to find out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gergelová, Kateřina. Začleňování výchovy ke zdraví do kurikula mateřských škol v Jihomoravském kraji. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů mateřských škol k inkluzivnímu vzdělávání
Lucie Kučeráková -
Postoje tibetského učitelů vůči inkluzivního vzdělávání
Yu ZHOU -
Postoje učitelů mateřských škol ke zdraví
Jana Vykoukalová -
Postoje učitelů běžných základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Pavlína Pinková -
Postoje třídních učitelů, učiteletů teoretických předmětů a učitelů tělesné výchovy k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách v Srbsku
Milena VAGAJA -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Úkoly školy v podpoře výchovy ke zdraví a k pohybové aktivitě
Kateřina Kojecká -
Návrh metodického materiálu k výuce výchovy k sexuálně reprodukčnímu zdraví na 2. stupni základní školy
Nikola Hofferíková