Bc. Tomáš Barychar

Master's thesis

Regulace reklamy na internetu

Advertising regulation on Internet
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá internetovou reklamou a její regulací. Cílem práce je provedení hodnotící analýzy právní úpravy ve vztahu k regulaci reklamy a komparaci internetové reklamy s ostatními tradičními reklamními médii (tisk, televize, rozhlas), a to jak v ČR, tak v EU. Zde popíši druhy reklamy a internetové problematiky související s právními normami. Teoretická část se zabývá analýzou reklamy …viac
Abstract:
This thesis is focused on Internet advertising and its regulation. The aim is to carry out an evaluation analysis of legislation in connection with the regulation of advertising. Moreover the aim is also to compare internet advertising with other traditional advertising media (press, television, radio), in the Czech Republic and also in the European Union. The description of advertising types and Internet …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication