Bc. Tomáš Barychar
Master's thesis
Regulace reklamy na internetu
Advertising regulation on Internet
Abstract:
Diplomová práce se zabývá internetovou reklamou a její regulací. Cílem práce je provedení hodnotící analýzy právní úpravy ve vztahu k regulaci reklamy a komparaci internetové reklamy s ostatními tradičními reklamními médii (tisk, televize, rozhlas), a to jak v ČR, tak v EU. Zde popíši druhy reklamy a internetové problematiky související s právními normami. Teoretická část se zabývá analýzou reklamy …moreAbstract:
This thesis is focused on Internet advertising and its regulation. The aim is to carry out an evaluation analysis of legislation in connection with the regulation of advertising. Moreover the aim is also to compare internet advertising with other traditional advertising media (press, television, radio), in the Czech Republic and also in the European Union. The description of advertising types and Internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aky7g/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Reader: JUDr. Eva Kadlecová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Regulace reklamy na internetu
Dagmar Tatoušková -
Regulace reklamy na internetu
Renáta Švarcová -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč -
Regulace reklamy na internetu
Jakub Zahurský -
Regulace reklamy na internetu
Aleš Podnecký -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Jan Jína