Analýza pozice maloobchodních značek v drogistických prodejnách – Radana Koželová
Radana Koželová
Diplomová práce
Analýza pozice maloobchodních značek v drogistických prodejnách
Analysis of the Private Brands in Drugstores
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat pozici maloobchodních značek v maloobchodních jednotkách, které nabízejí drogistické zboží. Zjišťovala jsem podíl maloobchodních značek v sortimentu dvou výrobkových kategorií, pomocí metody TSI. Důraz byl kladen také na umístění sledovaného zboží v regálech a úroveň prezentace vystavovaných výrobků. Zvolila jsem výrobkové kategorie tělových mlék a aviváží, jelikož …víceAbstract:
The thesis is called to analyze position of private labels in drugstores. I examinand the share of two private labels in selected range of products, using method TSI. Accent was placed also to location of chosen products in shelves and the quality of exposed products. I chosed product range of body lotions and softeners becouse it was necesery that these producted ranges are placed in all retail stores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jaroslava Kraftová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová