Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele – Ing. Helena Mrázová
Ing. Helena Mrázová
Bachelor's thesis
Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele
Motivational factors influencing costumer behavior
Anotácia:
Práce je zaměřena na motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele, na jejich rozsah a intenzitu působení. V úvodní-teoretické části se zabývám rozborem teoretických poznatků, které jsem získala studiem odborné literatury. Definuji pojmy spotřebitel a zákazník, dále pak motivačními faktory, které je přímo či nepřímo ovlivňují. Popisuji zde vliv těchto faktorů na osobnost spotřebitele a do jaké …viacAbstract:
The work is focused on the motivational factors influencing consumer behavior in their scope and intensity of exposure. In the introduction, theoretical part deals with analysis of theoretical knowledge that I gained an extensive study of literature. I define the concepts of consumers and customers, as well as motivational factors that directly or indirectly affect them. I describe the impact of these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wfu2x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Lukáš Kulhavý -
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
Radka Kmochová -
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
Ondřej Čech