Lenka Šebková

Diplomová práce

Zvyšování kvality v rámci lyžařského střediska Špindlerův Mlýn

Improving quality within the ski resort Špindlerův Mlýn
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na mapování průchodu zákazníka systémem ve skiareálu Špindlerův Mlýn, který je v současné době provozován společností MELIDA, a.s. V teoretické části jsou stručně popsány a charakterizovány specifika služeb, postupy metodiky Six Sigma a základní charakteristiky klíčových ukazatelů výkonnosti. Praktická část se věnuje nejprve přestavení lyžařské střediska jako celku. Následuje …více
Abstract:
The master thesis is focused on mapping of all the processes that customer goes through before achieving the skiing activity in ski resort Špindlerův Mlýn, currently operated by MELIDA, a.s. In the theoretical part services specifications, Six Sigma methodology and Key Performance Indicators basics are briefly described. The practical part consists of introduction of the ski area, measuring and mapping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Hana Svobodová
  • Oponent: Aleš Mach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50999