Bc. Martin Gazdík

Master's thesis

Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty

Suggest marketing communication mix (campaign) for chosen products
Abstract:
Předmětem diplomové práce je marketingový komunikační mix pro firmu Fresh For Life, s.r.o., která prostřednictvím internetových stránek www.freshbedynky.cz zajišťuje dovoz čerstvého bio ovoce a zeleniny přímo do domácností. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje marketingové prostředí, komunikační mix a další marketingové činnosti. Hlavním cílem praktické části je analyzovat trh …more
Abstract:
The subject of graduation these is marketing communication mix for company Fresh For Life, Ltd, which through web side www.freshbedynky.cz ensure import fresh bio fruit and vegetables straight to the households. The work is divided to the two parts. Theoretical part describe marketing environment, communication mix and other marketing works. The main goal of practical part is analyse the market, suggest …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní