Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty – Bc. Martin Gazdík
Bc. Martin Gazdík
Master's thesis
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Suggest marketing communication mix (campaign) for chosen products
Abstract:
Předmětem diplomové práce je marketingový komunikační mix pro firmu Fresh For Life, s.r.o., která prostřednictvím internetových stránek www.freshbedynky.cz zajišťuje dovoz čerstvého bio ovoce a zeleniny přímo do domácností. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje marketingové prostředí, komunikační mix a další marketingové činnosti. Hlavním cílem praktické části je analyzovat trh …moreAbstract:
The subject of graduation these is marketing communication mix for company Fresh For Life, Ltd, which through web side www.freshbedynky.cz ensure import fresh bio fruit and vegetables straight to the households. The work is divided to the two parts. Theoretical part describe marketing environment, communication mix and other marketing works. The main goal of practical part is analyse the market, suggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yc7vl/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s.
Katarzyna Kantorová -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
Martina Mráčková -
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jan Vajčner -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová -
Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace
Adam Křapa -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová