Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty – Bc. Martin Gazdík
Bc. Martin Gazdík
Diplomová práce
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Suggest marketing communication mix (campaign) for chosen products
Anotace:
Předmětem diplomové práce je marketingový komunikační mix pro firmu Fresh For Life, s.r.o., která prostřednictvím internetových stránek www.freshbedynky.cz zajišťuje dovoz čerstvého bio ovoce a zeleniny přímo do domácností. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje marketingové prostředí, komunikační mix a další marketingové činnosti. Hlavním cílem praktické části je analyzovat trh …víceAbstract:
The subject of graduation these is marketing communication mix for company Fresh For Life, Ltd, which through web side www.freshbedynky.cz ensure import fresh bio fruit and vegetables straight to the households. The work is divided to the two parts. Theoretical part describe marketing environment, communication mix and other marketing works. The main goal of practical part is analyse the market, suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yc7vl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s.
Katarzyna Kantorová -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
Martina Mráčková -
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jan Vajčner -
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
Barbora Panglová -
Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace
Adam Křapa -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová