Neverbální komunikace jako prostředek ke sblížení – Michaela IBRIQI
Michaela IBRIQI
Bachelor's thesis
Neverbální komunikace jako prostředek ke sblížení
Non-verbal communications as means of bringing close
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je tvorba hudebního projektu, jehož cílem je sblížit mentálně retardované dívky s předškolními dětmi. Teoretická část se především zabývá aspekty projektové metody, charakterizuje neverbální komunikaci a podává přehled didaktických zásad a metod při práci s mentálně retardovanými dětmi. Druhá část bakalářské práce je věnována samotné tvorbě projektu, jeho průběhu a celkovému …viacAbstract:
The topic of the Bachelor Thesis is creation of a music project, whose goal is to bring mentally retarded girls together with pre-school children. The theoretical part deals mainly with aspects of the project method, characterises non-verbal communication and gives an overview of diacritical rules and methods of working with mentally retarded children. The second part of the Bachelor Thesis is dedicated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedúci: doc. PhDr. Petr Ježil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
IBRIQI, Michaela. Neverbální komunikace jako prostředek ke sblížení. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Teaching in Pre-schools
Práce na příbuzné téma
-
Hudebně pohybová výchova u žáků na prvním stupni základní školy logopedické
Jana Slavíčková -
Hudebně pohybová výchova s prvky muzikoterapie na 2.stupni ZŠ a víceletých gymnáziích
Michaela JIRUŠKOVÁ -
Hudebně pohybová výchova v životě předškolních dětí
Kateřina Doležalová -
Hudebně pohybová výchova jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí s narušeným vývojem řeči
Anežka Horáková -
Hudebně pohybová výchova v systému hudebního vzdělávání
Eva Kyzlinková -
Hudební a pohybová výchova s prvky muzikoterapie v edukačním procesu u žáků základní školy speciální
Zdeňka Opřátková -
Hudebně pohybová výchova v ZŠ speciální
Aneta GLUCHMANOVÁ -
Hudebně pohybová výchova u žáků s mentálním postižením
Beata VAŠKOVÁ