Veronika STEINMETZOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE

The Effectiveness of Exhibitions and Trade Fairs in 2N TELEKOMUNIKACE
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou výstav a veletrhů jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti veletrhů, zabývá se specifiky veletrhů jako komunikačního nástroje, jejich postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje měřitelné parametry, a jakým způsobem lze vyhodnocovat efektivitu tohoto nástroje. Praktická …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the efficiency of exhibitions and trade fairs as one of the tools of marketing communication. The first part covers the theoretical knowledge in the field of trade fairs, deals with specifics of this communication tool, the position of the trade fairs in the communications mix and examine the objectives and target groups. Also presents the measurable parameters, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STEINMETZOVÁ, Veronika. Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe