Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE – Veronika STEINMETZOVÁ, DiS.
Veronika STEINMETZOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
The Effectiveness of Exhibitions and Trade Fairs in 2N TELEKOMUNIKACE
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou výstav a veletrhů jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z oblasti veletrhů, zabývá se specifiky veletrhů jako komunikačního nástroje, jejich postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje měřitelné parametry, a jakým způsobem lze vyhodnocovat efektivitu tohoto nástroje. Praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the efficiency of exhibitions and trade fairs as one of the tools of marketing communication. The first part covers the theoretical knowledge in the field of trade fairs, deals with specifics of this communication tool, the position of the trade fairs in the communications mix and examine the objectives and target groups. Also presents the measurable parameters, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEINMETZOVÁ, Veronika. \textit{Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/oazp80/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STEINMETZOVÁ, Veronika. Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Konstrukce účasti sociálních pracovníků na utváření identity oboru sociální práce v moderních a postmoderních podmínkách
Pavlína Linková -
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Translation into English: A Case Study of a Czech Museum
Lucie Dordová -
Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Marek Chládek -
Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století
Zdeněk Rolejček -
Proměny veletrhu INVEX-DIGITEX v letech 2003-2008
Zuzana Záhorová -
Příprava účasti na veletrhu či výstavě
Kamila Zmeškalová -
Zahraniční veletrh jako nástroj k mezinárodní expanzi české firmy
Veronika Krejčíková