Aplikace konceptu sociálně emočního učení ve státní mateřské škole – Bc. Zuzana Lisá
Bc. Zuzana Lisá
Master's thesis
Aplikace konceptu sociálně emočního učení ve státní mateřské škole
Application of the Social Emotional Learning Concept in a State Kindergarten
Abstract:
Práce se zaměřuje na práci s emocemi ve státní mateřské škole u dětí předškolního věku. Soustředíme se na porozumění nejen emocím u předškolních dětí, ale i situacím a projevům, které je vyvolávají. Také se chceme zaměřit i na samotný rozvoj a podporu konceptu sociálně emočního učení v ČR. Teoretická část diplomové práce představuje prostředí státní mateřské školy a dokumenty, které jej utvářejí, dále …moreAbstract:
The work deals with work with emotions in state kindergarten for preschool children. We focus on understanding not only the emotions of preschool children, but also the situations and manifestations they evoke. We also want to focus on the development and support of the concept of social and social learning in the Czech Republic. The theoretical part of the diploma thesis presents the environment of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lisá, Zuzana. Aplikace konceptu sociálně emočního učení ve státní mateřské škole. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Primární prevence sociálně patologických jevů v mateřské škole
Hana Cejpková -
Mateřská škola v kontextu podpory zdraví
Renata Burďáková -
Práce v mateřské škole s dětmi sociálně znevýhodněnými
Dana PUDILOVÁ -
Začínající učitel v mateřské škole a jeho sociálně-ekonomické zázemí
Stanislava JELÍNKOVÁ -
Role emoční regulace v seberegulovaném učení u vysokoškolských studentů
Eva Kratochvílová -
Rozvoj emoční inteligence u dětí
Petr Smažil