Sociálně psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků – Bc. Tereza Veldová
Bc. Tereza Veldová
Master's thesis
Sociálně psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Socio-psychological aspects of the sale of limited edition product
Anotácia:
Diplomová práce Sociálně – psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků se věnuje vztahu mezi marketingem a psychologií – od počátku využití psychologie v reklamě až k novým moderním metodám jejího využití v marketingu. Klade důraz na nákupní chování spotřebitele, jeho psychiku a jeho nákupní učení. Práce definuje psychologii reklamy, metody jejího využití a s ní spojené důležité pojmy. Věnuje …viacAbstract:
Dissertation Social - psychological aspects of the sale of limited edition products is dedicated to the relationship between marketing and psychology - from the beginning of the use of psychology in advertising to new modern methods of its use in marketing. Emphasis on consumer behavior, his psyche and his teachings shopping. The work defines the psychology of advertising, methods of use and vindictive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rpbep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu
Bohuslav Hubert -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík