Bc. Kristýna Suchá

Diplomová práce

Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů

Marketing strategy of online educational courses
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie online vzdělávacích kurzů pro děti na základní škole. Přesněji se jednalo o online vzdělávací kurzy Red Monster od společnosti Plus4U. Cílem práce bylo vytvoření marketingové strategie s konkrétními návrhy pro marketingovou kampaň. Ke stanovení strategie byly vytvořeny analýzy prostředí podniku. Součástí těchto analýz bylo i dotazníkové …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the issue of marketing strategy of online educational courses for children in primary school. More specifically, these were Red Monster's online training courses from Plus4U. The aim of the work was to create a marketing strategy with specific proposals for a marketing campaign. Analyzes of the company's environment were created to determine the strategy. Part of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.