Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů – Bc. Kristýna Suchá
Bc. Kristýna Suchá
Diplomová práce
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Marketing strategy of online educational courses
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie online vzdělávacích kurzů pro děti na základní škole. Přesněji se jednalo o online vzdělávací kurzy Red Monster od společnosti Plus4U. Cílem práce bylo vytvoření marketingové strategie s konkrétními návrhy pro marketingovou kampaň. Ke stanovení strategie byly vytvořeny analýzy prostředí podniku. Součástí těchto analýz bylo i dotazníkové …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the issue of marketing strategy of online educational courses for children in primary school. More specifically, these were Red Monster's online training courses from Plus4U. The aim of the work was to create a marketing strategy with specific proposals for a marketing campaign. Analyzes of the company's environment were created to determine the strategy. Part of these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Informační akademie (mimoškolní vzdělávání dospělých v Knihovně Kroměřížska)
Kamila Brablíková -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Development of an educational platform as support of teaching English online
Jana Homolová -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová