Prožitek - zážitek - zkušenost v estetické výchově – Bc. Eliška Hanzlová
Bc. Eliška Hanzlová
Diplomová práce
Prožitek - zážitek - zkušenost v estetické výchově
Experience in Aesthetic Education
Anotace:
Práce se zabývá vztahem pojmů prožitek, zážitek a zkušenost k estetické výchově a jejím záměrem je poskytnout informace a podněty k přemýšlení učitelům estetické výchovy, kteří chtějí zapojit do své výuky prvky zážitkové pedagogiky a zkušenostního učení. První část práce se věnuje především sběrem a srovnáním pohledů na prožitek, zážitek a zkušenost autorů různých oborů. Dále se text zabývá zkoumáním …víceAbstract:
The submitted work explores the relation between the terms experience and aesthetic education and aims at providing information and stimulus for further thinking for teachers of aesthetic education who are interested in integrating elements of experiental education and experiental learning into their teaching. The first part is devoted mainly to collecting and comparing different views and understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c5q8u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. Antonín Tomek
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál zážitkového učení v edukaci dospělých
Martina Haratková -
Vliv přítomnosti cizího jazyka na prožitky ve výuce vedené zážitkovou metodou
Irena Herzánová -
Výchovný koncert jako zážitek ovlivňující hudební vkus a preference žáků základních škol
Martin Holinka -
The use of the mother tongue in English language lessons for grammar school students
Pavla Šaldová -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Writing Practice at Lower Secondary School and Lower Level of Grammar School
Jitka Kolisková -
Effectiveness of preparation of grammar school students for working in English speaking countries
Václav Hemerka -
Demotivating influences for learning English among students on lower stages of 8-year grammar school
Nikola Bednářová