Podpora dítěte s vývojovou dysfázií v předškolní vzdělávací instituci – Irena ČERMÁKOVÁ
Irena ČERMÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Podpora dítěte s vývojovou dysfázií v předškolní vzdělávací instituci
The Support for Children with Developmental Dysphasia in a Preschool Educational Institution
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je přispět ke zkvalitnění podpory dětí s vývojovou dysfázií v předškolní vzdělávací instituci. V teoretické části jsem vycházela z vývoje dětské řeči, dále jsem specifikovala narušený vývoj řeči a zaměřila se na problematiku vývojové dysfázie z hlediska diagnostiky, terapie, ale také vzdělávání a podpory dítěte s vývojovou dysfázií. V praktické části jsou zpracovány případové …viacAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to contribute to the improvement of the support for children suffering from their developmental dysphasia in the pre-school education establishment. The theoretical part is based on the development trends of children?s speech, then I characterized the aspects of the impaired speech developments and finally I focused on developmental dysphasia issues from the diagnostic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zverejniť od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Alena Váchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERMÁKOVÁ, Irena. \textit{Podpora dítěte s vývojovou dysfázií v předškolní vzdělávací instituci}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/obmxz4/.
Jak správně citovat práci
ČERMÁKOVÁ, Irena. Podpora dítěte s vývojovou dysfázií v předškolní vzdělávací instituci. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Nursery School Teaching
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Stimulace pozornosti a aktivity při pohádkách v rámci skupinové terapie vývojové dysfázie u dětí předškolního věku
Lenka Kružíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva