Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol – Klára Bláhová
Klára Bláhová
Bachelor's thesis
Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol
Comparsion of social skill levels of children in age-homogeneous and heterogeneous nursery classes
Abstract:
Bakalářská práce výzkumného typu se zabývá porovnáním sociálních dovedností ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na pojmy dítě a mateřská škola, definuje, co znamená věkově homogenní a heterogenní třída a v kapitole druhé jsou popsány sociální dovednosti, pod které spadá socializace dítěte ve škole a sociální učení. Ve třetí kapitole …moreAbstract:
The bachelor thesis, which is research type of thesis, deals with the comparison of social skills in the homogeneous and heterogeneous aged classes of kindergartens. In the first charter the theoretical part is focused on the concepts of child and kindergarten, defines what is the age-homogeneous and heterogeneous class, and the second chapter describes the social skills that conceal the child's adoption …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLÁHOVÁ, Klára. \textit{Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/obpxww/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bláhová, Klára. Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Využití metod dramatické výchovy při adaptaci dvouletých dětí ve věkově heterogenní třídě
Denisa KORBOVÁ -
Věkově heterogenní složení tříd perspektivou učitelů mateřských škol
Nikola Velebová -
Věkově heterogenní a homogenní třídy v mateřské škole
Kateřina Šťastníková -
Logopedická prevence v mateřské škole u dětí předškolního věku s povinnou školní docházkou ve věkově homogenní a heterogenní třídě
Kristýna ŠUSTOVÁ -
Plánování vzdělávací nabídky pro věkově heterogenní třídu mateřské školy
Lucie Šišáková -
Hudební činnosti ve věkově heterogenní třídě mateřské školy
Eliška KÁZECKÁ -
Samostatnost dětí ve věkově heterogenní třídě
Petra BIALASOVÁ -
Interakce dětí ve věkově homogenní a heterogenní třídě mateřské školy
Terezie Rektoříková