Hiporehabilitace jako součást výchovně vzdělávacího obsahu u žáků základní školy speciální – Bc. Monika Kučerová
Bc. Monika Kučerová
Diplomová práce
Hiporehabilitace jako součást výchovně vzdělávacího obsahu u žáků základní školy speciální
Hippotherapy as a part of the educational content for the pupils with special educational needs
Anotace:
Tématem diplomové práce je problematika dětí se středně těžkým mentálním postižením ve vztahu k hiporehabilitaci. Problematice dětí se středně těžkým mentálním postižením je věnována první část práce. Druhá část práce se věnuje problematice hiporehabilitace. Třetí část práce svým obsahem propojuje části předchozí a zabývá se propojením prvků hiporehabilitace se vzdělávacím obsahem vzdělávání žáků základní …víceAbstract:
Main subject of this final thesis is problematic of children with moderate intellectual disability in relation to hippotherapy. Second part of the work contains problematic of hippotherapy. The third part of the work connects previous parts of the text and it deals with interconnection of elements of hippotherapy with the content of education of pupils in special school. In research part of final thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eo260/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová