David Jež

Master's thesis

Customer Centric Reporting

Customer Centric Reporting
Abstract:
Cílem této MBA práce je analytická podpora procesu zákaznické retence v prostředí české nadnárodní firmy zabývající se počítačovou bezpečností. Tato podpora spočívá ve vytvoření analytických nástrojů ve společnosti takovým způsobem, aby bylo možné analyzovat, měřit, predikovat a vyhodnocovat zákaznické chování a zvyky, jež budou dalším vstupem pro rozhodování v rámci jednotlivých interních procesů …more
Abstract:
The objective of this MBA thesis is to analytically support the customer retention process in a Czech multinational software company developing security products. This support consists in the development of analytical tools in the company in such a way that it allows the company to analyze, measure, predict and evaluate customer behavior and habits, which will be further input for decision-making within …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 2. 2022
  • Supervisor: Ota Novotný
  • Reader: Martin Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85373

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Data & Analytics for Business Management