David Jež

Diplomová práce

Customer Centric Reporting

Customer Centric Reporting
Anotace:
Cílem této MBA práce je analytická podpora procesu zákaznické retence v prostředí české nadnárodní firmy zabývající se počítačovou bezpečností. Tato podpora spočívá ve vytvoření analytických nástrojů ve společnosti takovým způsobem, aby bylo možné analyzovat, měřit, predikovat a vyhodnocovat zákaznické chování a zvyky, jež budou dalším vstupem pro rozhodování v rámci jednotlivých interních procesů …více
Abstract:
The objective of this MBA thesis is to analytically support the customer retention process in a Czech multinational software company developing security products. This support consists in the development of analytical tools in the company in such a way that it allows the company to analyze, measure, predict and evaluate customer behavior and habits, which will be further input for decision-making within …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 2. 2022
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Martin Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85373

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management