Barbora KUČEROVÁ

Bachelor's thesis

Analýza využití fundraisingu v neziskové organizaci - Charita Zlín

Bakalářská práce

Analysis of Use of Fundraising in Non-profit Organization - Charita Zlín
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza získávání zdrojů v nestátní neziskové organizaci v oblasti sociálních služeb. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá zejména neziskovým sektorem v České republice, druhy a formami sociálních služeb a právními předpisy, které tyto služby upravují. Popisuje marketing neziskových organizací, zásady a techniky využití fundraisingu …more
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is analysis of obtaining funds in non-state non-profit organization which is specialized in social services. The work consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part deals mainly with non-profit sector in the Czech Republic, types and forms of social services and legal standards, which regulate these services. It describes marketing of non-profit organizations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Pavla Romaňáková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUČEROVÁ, Barbora. Analýza využití fundraisingu v neziskové organizaci - Charita Zlín. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing