Mgr. Tomáš Janko, Ph.D.

Disertační práce

Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace

Nonverbal items in geography textbooks as an instrument for didactical transformation
Anotace:
Disertační práce se zaměřuje na problematiku nonverbálních prvků a jejich posuzování z hlediska potenciálu napomáhat porozumění učivu u žáků. K vysvětlování problematiky je přistupováno z hlediska teorie učebnic a také prostřednictvím konceptu didaktické transformace a zprostředkovávání vzdělávacího obsahu. Cílem práce je přispět k objasnění problematiky nonverbálních prvků jako strukturní komponenty …více
Abstract:
The dissertation thesis focuses on the issue of non-verbal items and their assessment in terms of potential to support pupils’ understanding of the subject matter. The issue is explained from the perspective of the theory of textbooks and didactic concepts of transformation and mediation of educational content. The general purpose of the research was to contribute to clarifing the issue of non-verbal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Janík, Ph.D.
  • Oponent: doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc., doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta