La modalidad oracional en la publicidad impresa – Bc. Zuzana Havlásková
Bc. Zuzana Havlásková
Bakalářská práce
La modalidad oracional en la publicidad impresa
The Sentence Modality in Print Advertisements
Abstract:
The thesis deals with sentence modality in Spanish advertisements. The main questions are what kinds of modality most frequently appear in advertisements and in which parts the different modalities can be found. The first part of the thesis is devoted to the theory of advertising and the language employed in advertisements. It describes the principle functions of sentence modalities. The theoretical …víceAbstract:
Tato práce se zabývá větnou modalitou ve španělských reklamách. Především si klade otázky, jaké druhy modality se objevují v reklamách a v jakých částech reklamy můžeme určitou modalitu najít nejčastěji. První část práce se věnuje teorii a jazyku reklamy a popisuje hlavní funkce větné modality. Teoretická část také představuje pragmatický náhled a potřebu prvku zdvořilosti v reklamách. Druhá část se …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mlzg1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2010
- Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Syntaktické konstrukce v televizních reklamách
Petra PLEVOVÁ