Bc. Zuzana Havlásková

Bakalářská práce

La modalidad oracional en la publicidad impresa

The Sentence Modality in Print Advertisements
Abstract:
The thesis deals with sentence modality in Spanish advertisements. The main questions are what kinds of modality most frequently appear in advertisements and in which parts the different modalities can be found. The first part of the thesis is devoted to the theory of advertising and the language employed in advertisements. It describes the principle functions of sentence modalities. The theoretical …více
Abstract:
Tato práce se zabývá větnou modalitou ve španělských reklamách. Především si klade otázky, jaké druhy modality se objevují v reklamách a v jakých částech reklamy můžeme určitou modalitu najít nejčastěji. První část práce se věnuje teorii a jazyku reklamy a popisuje hlavní funkce větné modality. Teoretická část také představuje pragmatický náhled a potřebu prvku zdvořilosti v reklamách. Druhá část se …více
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 2. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma