Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchou autistického spektra se zaměřením na metodu VOKS – Martina BOHDANOVÁ, DiS.
Martina BOHDANOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchou autistického spektra se zaměřením na metodu VOKS
Alternative and augmentative communication for children with autistic spectrum disorder, focusing on the method of Pecs
Anotace:
Práce je věnována tématu alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchou autistického spektra se zaměřením na metodu VOKS. V úvodní kapitole teoretické části jsou terminologická vymezení týkající se poruch autistického spektra. Práce obsahuje i kapitolu zabývající se AAK, tj. výhody a nevýhody, dělení systémů a také charakteristiku jednotlivých systémů. Praktická část je věnována kazuistice …víceAbstract:
This thesis is based on the alternative and augmentative communication used by children with the autism spectrum disorder, with a focus on the PECS method. In the first charter, there are the theoretical definition of terminology related to autism spectrum disorders. This thesis also contains a chapter dealing with the AAK, advantages and disadvantages, separation systems and also the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHDANOVÁ, Martina. \textit{Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchou autistického spektra se zaměřením na metodu VOKS}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ochi4q/.
Jak správně citovat práci
BOHDANOVÁ, Martina. Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchou autistického spektra se zaměřením na metodu VOKS. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Srovnání současného stavu komunikace mezi rodinou a školou v různých typech škol
Jana LIČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
20. 8. 2013