Aplikace pro turnaje v počítačových hrách – František Soldán
František Soldán
Bakalářská práce
Aplikace pro turnaje v počítačových hrách
Application for eSport
Anotace:
V bakalářské práci je rozebrána problematika vývoje softwaru, konkrétně hry se sportovní tématikou. Práce popisuje důvod výběru esportu, možné technologie, které mohou být pro aplikaci použity a dále zobrazuje programy, ze kterých praktický výstup práce čerpá. V druhé části je nastíněn proces návrhu aplikace, podrobně popisuje jednotlivé herní mechaniky, prvky a algoritmy. Výstupy práce jsou aplikace …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on software development, specifically on game with sports theme. The thesis describes the reason for selecting esport, possible technologies that can be used for the application and shows programs from which the output of this thesis draws. In the second part of the thesis also outlines the application design process, describes in detail game mechanics, elements and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Borkovcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Soldán, František. Aplikace pro turnaje v počítačových hrách. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informačního systému pro správu bezpečnostních incidentů
Alina Gaifulina -
Návrh informačního portálu a informačního systému pro SAR (Search and Rescue) složky integrovaného záchranného systému
Jiří Zeman -
Systém pro správu sportovních týmů
Jakub Nowak -
Implementace a srovnání výkonu implementací DB indexu v C++ a .NETu a Javě
Aleš Kmuníček -
Implementace a srovnání výkonu implementací DB indexu v C++, .NETu a Javě
Karel Rank -
Podpora persistence v desktopových aplikacích na platformě .NET/C#
Václav Hrach -
Návrh, tvorba a editace SQLite databáze
Pavel EŠNER -
Porovnání klient/server databázových systémů s vloženou databází SQLite z hlediska výkonu a funkcionality
Jakub ŠTOS