Krizová komunikace výstavby výrobního závodu – Eva Růžičková
Eva Růžičková
Bakalářská práce
Krizová komunikace výstavby výrobního závodu
Crisis Communication of the Construction Plant
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Krizová komunikace výstavby závodu galvanického pokovení. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy krizová komunikace, mediální analýza, marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na hodnocení krizové komu-nikace o výstavbě výrobního závodu, komunikaci s médii, zaměstnanci a obyvateli regio-nu. K analýze doposud vedených krizových komunikací bylo využito …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of Crisis Communication of the construction of a galvanic planting. The theoretical part explains the terms of crisis communication, media analysis, marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the crisis communication about the construction of the factory, communication with the media, employees and the inhabitants of the region. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Růžičková, Eva. Krizová komunikace výstavby výrobního závodu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum značek běžecké obuvi dle druhů běžeckých akcí konaných v České republice
Jana Křížová -
Marketingový výzkum potenciálu prostředků, nezbytných pro evakuaci obyvatel vybrané územně správní jednotky.
Lukáš Chovanec -
Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.
Lucie JANIČATOVÁ -
Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti
Lenka HAVELCOVÁ -
Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu
Munkhtsetseg GANKHUYAG -
Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Michal KOVÁČ -
Komparační analýza marketingu vybraných sportovních akcí
Magdalena Křížová -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka