Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole – Kateřina KOŠŤÁLOVÁ
Kateřina KOŠŤÁLOVÁ
Diplomová práce
Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole
Evaluation on classical and modern alternative school
Anotace:
Hlavním předmětem této diplomové práce je hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Jako klasická alternativa byla zvolena waldorfská škola a za moderní alternativu byl vybrán program Začít spolu. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem výzkumu bude zjistit, zda existuje rozdíl v hodnocení žáků waldorfské školy a žáků školy s programem Začít spolu. Budeme …víceAbstract:
The main subject of this thesis is evaluation of students at the classic alternative school and the modern alternative school. We chose waldorfs school as alternative classic and we chose Začít spolu as alternative modern. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The main goal of research is to find whether there is the difference between evaluation of students of waldorf school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŠŤÁLOVÁ, Kateřina. Hodnocení na klasické a moderní alternativní škole. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství francouzského jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní školy - Waldorfské školy
Marta Pipková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Alternativní školy v Moravskoslezském kraji
Kateřina DVOŘÁKOVÁ -
Alternativní směry v primárním vzdělávání
Lenka Adamová -
Práce s portfoliem v programu Začít spolu
Tereza Karlíková -
Hodnocení výsledků žáků ve vybrané škole realizující vzdělávací program Začít spolu
Nikola Šírová -
Práce s portfoliem v programu Začít spolu
Tereza Karlíková -
Hodnocení školy 1. stupně s programem Začít spolu
Dominika KŘIBÍKOVÁ