Vinit Kumar Singh

Master's thesis

Evaluation of Marketing Communication of a selected company

Abstract:
The study focuses on consumer perception of the integrated marketing communication (IMC) strategy of DHL Express. It explores how IMC influences consumer behavior and buying decisions. IMC combines various communication tools to ensure consistency and clarity in marketing messages. The research aims to evaluate consumer awareness and perception of DHL Express' IMC strategy and its impact on consumer …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
  • Reader: Veronika Zajíčková, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses od59v1 od59v1/2
27/3/2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.