Bc. Jana Opatřilová

Diplomová práce

Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu "Polní plodiny"

Peer teaching in the School Education Programme for primary schools in the garden with exploitation integrated educational program Field crops.
Anotace:
Teoretická část diplomové práce pojednává o významu vzdělávání pro udržitelnost, integrací ve výuce, vrstevnického vyučování a o vyučování na školní zahradě v souvislosti se vzděláváním pro 21. století. Je zde uvedena charakteristika modelových plodin pro Integrovaný výukový program „Polní plodiny“ a teorie pedagogického výzkumu - metody a nástroje použité v diplomové práci při výzkumu účinnosti vrstevnického …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis discusses the importance of education for sustainability, integrating teaching, peer teaching and teaching in the school garden in relation to training for 21 century. There is a characteristic set of model crops for Integrated learning program "Field crops" and the theory of educational research - methods and tools used in the thesis research on the effectiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Helena Jedličková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta