Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu "Polní plodiny" – Bc. Jana Opatřilová
Bc. Jana Opatřilová
Diplomová práce
Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu "Polní plodiny"
Peer teaching in the School Education Programme for primary schools in the garden with exploitation integrated educational program Field crops.
Anotace:
Teoretická část diplomové práce pojednává o významu vzdělávání pro udržitelnost, integrací ve výuce, vrstevnického vyučování a o vyučování na školní zahradě v souvislosti se vzděláváním pro 21. století. Je zde uvedena charakteristika modelových plodin pro Integrovaný výukový program „Polní plodiny“ a teorie pedagogického výzkumu - metody a nástroje použité v diplomové práci při výzkumu účinnosti vrstevnického …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis discusses the importance of education for sustainability, integrating teaching, peer teaching and teaching in the school garden in relation to training for 21 century. There is a characteristic set of model crops for Integrated learning program "Field crops" and the theory of educational research - methods and tools used in the thesis research on the effectiveness …víceKlíčová slova
vzdělávání pro udržitelnost integrovaný výukový program školní vzdělávací program pro základní vzdělávání školní vzdělávací program pro komunitní školu vrstevnické vyučování školní zahrada modelové rostliny pro ZŠ luskoviny lusková zelenina fazol obecný hrách setý léčivé rostliny meduňka lékařská heřmánek pravý pedagogický výzkum didaktický test statistické metody aritmetický průměr párový t-test výzkum efektivity výuky education for sustainability integrated educational program educational program for primary education educational program for community school peer education school gardens plant model for elementary schools legumes leguminous vegetables green bean green pea medicinal herbs common balm wild chamomile educational research didactic test statistical methods arithmetic mean paired t-test research on teaching effectiveness
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c3rj5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPATŘILOVÁ, Jana. \textit{Vrstevnické vyučování na školní zahradě ve Školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s využitím integrovaného výukového programu ''Polní plodiny''}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/odraft/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole
Sára Švecová