Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam – Chi Mai Nguyen
Chi Mai Nguyen
Bakalářská práce
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Trendy ve spotřebě potravin a nápojů následující KOL: výbušný fenomén ve Vietnamu
Anotace:
V posledních letech se stal vliv klíčových názorových vůdců (KOL) na nákupní záměry spotřebitelů ve Vietnamu, zejména v oblasti Potravin a nápojů (F&B), výbušným fenoménem. To zapříčinilo zvyšující se popularitu influencer marketingu. Tato práce se zabývá situací vietnamských spotřebitelů vystavených marketingovým aktivitám KOL. Cílem práce je analyzovat vliv KOL na spotřebitelské nákupní chování a …víceAbstract:
In recent years, the influence of Key Opinion Leaders (KOLs) on consumer purchase intentions in Vietnam, particularly in the Food and Beverage (F&B) field, has become an explosive phenomenon. As a result, influencer marketing has become more popular among F&B brands and businesses. This thesis delves into the consumption situation of Vietnamese consumers after exposure to marketing activities of KOLs …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Chi Mai. \textit{Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ods5od/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Economics and Management / Cestovní ruch v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
Xuewen Gong -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Jídlo a jeho role v korejských a japonských médiích
Eunhye Kim