Tvorba pozitivního vztahu mezi učitelem a žákem – David SMETANA
David SMETANA
Master's thesis
Tvorba pozitivního vztahu mezi učitelem a žákem
Creation of positive relation between a teacher and a student
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám tvorbou pozitivního vztahu mezi učitelem a žákem. Hlavním cílem bylo zjistit, jaký je vztah mezi učiteli a žáky na druhém stupni Základní školy ve Strání. Dalším cílem bylo zjistit, jakých kvalit má především dosahovat prototyp ?ideálního učitele?. V první kapitole teoretické části jsem se zaměřil na výchovně vzdělávací problémy spojené s obdobím žákovy pubescence …moreAbstract:
My diploma works deals with the creation of positive relation between a teacher and a pupil. The main aim of my work was to find out relation between teachers and pupils on the secondary stage of Primary school in Strání. Another aim was to find what qualities above all should have an ?ideal teacher?, for students of this primary school. In the first chapter of the theoretical part I focused on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2010
Accessible from:: 12. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Ladislav Langr, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMETANA, David. Tvorba pozitivního vztahu mezi učitelem a žákem. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / spol-Tv-Aj
Theses on a related topic
-
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Nicole Nesnídalová -
Právnické osoby – porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Michal Šinták -
Účastník třetího odboje a politický vězeň Pavel Žák
Adam Žák -
Právnické osoby – pojmové znaky dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.) a dle ZOK (zák. č. 90/2012 Sb.)
Petr Martan