Jan Březina
Master's thesis
Vnitro-záběrová montáž
Montage of mise-en-scene
Abstract:
Tato práce zkoumá specifika a způsoby využití vnitro-záběrové montáže jako stylistického prostředku filmové režie. Na základě analýzy díla vybraných autorů a jejich filmů zavádí systém základního dělení podle účelu využití.Abstract:
The present thesis discusses the specific features in the use of montage within the shot as a stylistic device in film directing. Analysing the work of selected directors and their films, the thesis proposes a system of classification, introducing several key categories based on function.Keywords
filmová řečKeywords
filmová skladbaKeywords
filmová teorieKeywords
analýzy filmových dělKeywords
filmová režieKeywords
střihová skladba
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/7763
Thesis defence
- Date of defence: 9. 10. 2013
- Supervisor: Petr MAREK
- Reader: Marek BOUDA
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Theses on a related topic
-
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Výrazové prostředky a barevné řešení filmů Vittoria Storara
Marcel Beneš -
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Výrazové prostriedky vo filme Mind Game(2004)
Šimon Mészáros