Názory dospělé populace na odměny a tresty ve škole – Sylvie KROUPOVÁ
Sylvie KROUPOVÁ
Bakalářská práce
Názory dospělé populace na odměny a tresty ve škole
Adult´s opinion about rewards and punishments at school
Anotace:
V této práci se zabývám názory dospělé populace na odměny a tresty dětí ve školách. V teoretické části se píše o odměnách a trestech jako výchovných prostředcích, o jejich historii, dále o odměnách a trestech během vývoje jedince, mezigeneračních rozdílech ve výchově, o pozitivní a negativní stránce odměn a trestů, podmínkách jejich účinnosti. V praktické části vyhodnocuji výsledky dotazníku a zkoumám …víceAbstract:
In this work I deal with the opinions of the adult population of punishment and reward of children at schools. In the theoretical part I wrote about rewards and punishments as educational resources, about their history, further about rewards and punishments during an individuals development, about generational differences in education, about positive and negative side of rewards and punishments, about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 14. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROUPOVÁ, Sylvie. Názory dospělé populace na odměny a tresty ve škole. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Způsob výchovy a výchovné prostředky v rodinách učitelů
Karin Petřeková -
Výchovné prostředky v souvislosti s rodičovskými výchovnými styly
Lenka Cásková -
Taneční a pohybová výchova jako nový doplňující vzdělávací obor na základní škole, který využívá tanec jako výchovný prostředek pro rozvoj osobnosti žáka
Veronika Jašková -
Využití loutek ve výchovně vzdělávacím programu Voda nad zlato v mateřské škole
Ester Schmidtová -
Výchova ke zdraví jako podpůrný prostředek výchovy ke zdravému životnímu stylu u žáků s lehkým mentálním postižením na druhém stupni základní školy
Martina Večeřová -
Odměny a tresty ve vzdělávání žáků na 1. stupni ZŠ
Gabriela CAHLÍKOVÁ -
Odměny a tresty ve školním zařízení a jejich dopad na motivaci při vzdělávání
Simona Čekalová -
Názory žáků základních škol na odměny a tresty ve výchově
Magdaléna Kukučová