Ing. Lucie Lužná
Bachelor's thesis
Vývoj reklamy v českých zemích
Developement of Czech Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vývojem reklamy v českých zemích, a to od 18. století až do dnešní doby. V práci je zejména zdůrazňováno jaký přínos měl každý, pro reklamu stěžejní, vynález či nově vynalezený způsob, jak propagovat. Je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V prvé části je věnován prostor vývoji reklamy, jak již bylo zmíněno, zatímco v druhé části konkrétně firmě Philip Morris …moreAbstract:
This thesis deals with the development of advertising in the Czech lands from the 18th century until today. The thesis especially emphasizes which contributions in the development of advertising were influential and also brings attention to different inventions or newly invented ways of how to advertise. It is divided into two parts - theoretical and practical. The first part is devoted to the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a6dtx/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.