Identifikace nejčastějších stresových komunikačních pozic rodinné komunikace – Eva RYŠKOVÁ
Eva RYŠKOVÁ
Diplomová práce
Identifikace nejčastějších stresových komunikačních pozic rodinné komunikace
Identification of the most common stress communication positions in family communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stresovými komunikačními pozicemi v rodinné komunikaci. Práce je rozdělena do dvou hlavních celků - na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám rodinou a jejím vlivem na výchovu dítěte, dále také komunikací a v neposlední řadě samotnými stresovými komunikačními pozicemi podle Virginie Satirové. Na teoretickou část navazuje praktická část, kde se prostřednictvím …víceAbstract:
This thesis deals with stress communication positions in family communication. The thesis is divided into two main parts ? theoretical and practical section. In the theoretical part I?m focused on the family and its influence to child?s education, also on communication and finally on stress communication positions by Virginia Satir. The theoretical part is followed by the practical part where I deal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Sekera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠKOVÁ, Eva. Identifikace nejčastějších stresových komunikačních pozic rodinné komunikace. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Soc Ped - výtvarná orientace
Práce na příbuzné téma
-
Stresové komunikační pozice mezi učitelem a dětmi na 2. stupni ZŠ
Michaela MATĚJKOVÁ -
Rodinná komunikace jako účinný výchovný nástroj
Jana Krňávková -
Výchova dítěte v problémové rodina - rodina s jedním rodičem
Julie TRNKOVÁ -
Dětské prekoncepce fenoménu rodina v předškolním vzdělávání
Pavlína Vérostová -
Rodina a dítě s poruchou autistického spektra
Petra Řezáčová -
Romská rodina a volný čas
Hana ŠOPÍKOVÁ