Ing. Jana ADAMCOVÁ

Diplomová práce

Anglizismen in der Werbung

Anglicism in the advertisement
Abstract:
This work deals with anglicisms in German advertising for seniors. The thesis presents analyzes of selected advertisements which were focused on the text, the image, and the relationship between them.
Abstract:
Die Diplomarbeit beschäftigt sich mit dem Vorkommen von Anglizismen in 2 deutschen Periodika bei den Senioren. Sie untersucht die Text-, Bildelemente und deren gegeseitigen Einfluss.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMCOVÁ, Jana. Anglizismen in der Werbung. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses oebqs4 oebqs4/2
8. 12. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.