Ing. Jana ADAMCOVÁ
Diplomová práce
Anglizismen in der Werbung
Anglicism in the advertisement
Abstract:
This work deals with anglicisms in German advertising for seniors. The thesis presents analyzes of selected advertisements which were focused on the text, the image, and the relationship between them.Abstract:
Die Diplomarbeit beschäftigt sich mit dem Vorkommen von Anglizismen in 2 deutschen Periodika bei den Senioren. Sie untersucht die Text-, Bildelemente und deren gegeseitigen Einfluss.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMCOVÁ, Jana. Anglizismen in der Werbung. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
9. 12. 2021