Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o. – Mgr. Bc. Veronika Černá
Mgr. Bc. Veronika Černá
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o.
Marketing strategy of Supellex – svět podlah s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na současnou marketingovou komunikaci a návrh marketingové strategie společnosti Supellex – svět podlah s.r.o., která se zabývá prodejem podlahových krytin a produktů s tímto oborem spojených. Struktura diplomové práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části práce. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vybraného tématu. Analytická část představuje společnost …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the current marketing communication and the proposal of the marketing strategy of the company Supellex - svět podlah s.r.o., which deals with the sale of floor coverings and products related to this field. The structure of the diploma thesis consists of theoretical, analytical and design part of the thesis. The theoretical part defines the basic concepts of the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha