Mgr. Bc. Veronika Černá

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o.

Marketing strategy of Supellex – svět podlah s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na současnou marketingovou komunikaci a návrh marketingové strategie společnosti Supellex – svět podlah s.r.o., která se zabývá prodejem podlahových krytin a produktů s tímto oborem spojených. Struktura diplomové práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části práce. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vybraného tématu. Analytická část představuje společnost …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the current marketing communication and the proposal of the marketing strategy of the company Supellex - svět podlah s.r.o., which deals with the sale of floor coverings and products related to this field. The structure of the diploma thesis consists of theoretical, analytical and design part of the thesis. The theoretical part defines the basic concepts of the selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON