Vliv reklamy na finanční výnos podniku – Bc. Lucie Černá
Bc. Lucie Černá
Master's thesis
Vliv reklamy na finanční výnos podniku
Impact of the Advertising on the Revenue of a Company
Anotácia:
V této diplomové práci je řešena problematika vlivu marketingové komunikace na výnos firmy zabývající se zpracováním masa. Teoretické poznatky podrobně popsané v části rešeršní byly aplikovány v reálném podniku Jatky Tismice s.r.o. V praxi jsem ověřila současný stav a zavedla reklamní prvky nové, původní byly vylepšeny. Jednotlivé postupy a materiály jsou uvedeny v samostatné části. Úvod obsahuje vytyčené …viacAbstract:
In this thesis, the issues of the impact of marketing communication on revenues of the company engaged in the processing of meat. Theoretical knowledge is described in detail in the search were applied in a real firm Jatky Tismice s.r.o. In practice, I checked the current status and introduced new advertising elements, the original have been improved. The procedures and materials are given in a separate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/inorq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedúci: MBA Jaromír Stemberg
- Oponent: Ing. Kateřina Kalinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka