Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci – Sabina DVOŘÁKOVÁ
Sabina DVOŘÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci
The analysis of banking services and the organization of their management in selected banking institution
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu bankovních služeb a organizaci jejich řízení v České spořitelně, a.s.. Cílem práce bylo zanalyzovat historické a současné přístupy managementu s případným navržením zlepšení manažerských přístupů do budoucna a hodnocení výstupů vzhledem ke konkurenceschopnosti nabídky z pohledu zákazníka. První část práce obsahuje prostudovanou literaturu. Byl zde popsán nepostradatelný …moreAbstract:
The work is focused on the analysis of banking services and the organization of their management in Česká spořitelna. The aim of the study was analyzed historical and present management with potential suggestion for improvement the future and the assessment of results and customer´s perspective of competitiveness. The first part contains the review of the literature. There was described the necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Sabina. \textit{Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/oesp81/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Sabina. Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
Daria Valueva -
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
Matěj Kavka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights