Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci – Sabina DVOŘÁKOVÁ
Sabina DVOŘÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci
The analysis of banking services and the organization of their management in selected banking institution
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu bankovních služeb a organizaci jejich řízení v České spořitelně, a.s.. Cílem práce bylo zanalyzovat historické a současné přístupy managementu s případným navržením zlepšení manažerských přístupů do budoucna a hodnocení výstupů vzhledem ke konkurenceschopnosti nabídky z pohledu zákazníka. První část práce obsahuje prostudovanou literaturu. Byl zde popsán nepostradatelný …víceAbstract:
The work is focused on the analysis of banking services and the organization of their management in Česká spořitelna. The aim of the study was analyzed historical and present management with potential suggestion for improvement the future and the assessment of results and customer´s perspective of competitiveness. The first part contains the review of the literature. There was described the necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Sabina. \textit{Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/oesp81/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Sabina. Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
Daria Valueva -
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
Matěj Kavka
Název
Vložil
Vloženo
Práva