Audiovizuální distribuce v digitální době – Jakub Pinkava
Jakub Pinkava
Master's thesis
Audiovizuální distribuce v digitální době
Distribution of audiovisual works in the digital era.
Anotácia:
Srovnávat dva na první pohled naprosto odlišné způsoby vyprávění příběhu a přenášení diváka do atmosféry za plátnem může být velice zrádné. Nicméně každý, kdo viděl filmovou adaptaci knihy, či naopak, nemá problém hledat výhody a nevýhody jednotlivých zpracování. V této práci se zaměřuji na srovnání distribučních a zároveň vývojových možností a jejich dopadů na oba průmysly, tedy filmový a videoherní …viacAbstract:
Comparing two, on the first look very different storytelling methods, might seem inappropriate. But everyone who saw a film based on a book or the other way around, doesn't have any problem with comparing these two against each other, pointing out strengths and weaknesses of each interpretation of the same story. In this paper I am focusing on comparison of distribution and development possibilities …viacKľúčové slová
video na vyžádáníKľúčové slová
filmová distribuceKľúčové slová
distribuceKľúčové slová
videohryKľúčové slová
audiovizuální tvorbaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 10. 2015
- Vedúci: David Havas
- Oponent: Aleš DANIELIS
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální tvorba týkající se sluchového postižení
Jindra Maršálková -
Audiovizuálna tvorba ako nástroj propagandy: analýza prvkov filmovej reči v diele Sergeja Michajloviča Ejzenštejna.
Romana Molitorová -
Zvukové atmosféry v audiovizuálním díle, způsoby a mož-nosti jejich získávání, tvorba filmového prostoru. Vzá-jemné působení s prostorovými úpravami dialogů
Pavel Vrtěl -
Audiovizuální tvorba původních obyvatel Severní Ameriky
Nikola Klinger -
Audiovizuální tvorba pohledem freelancerů
Jan Hladík -
Sociální digitalizace, digitální socializace. Audiovizuální tvorba a její uplatnění v pedagogické praxi.
Marta Svobodová -
Tvorba dramatických postav ve vybraných filmech Bohdana Slámy
Valeria Recmanová -
Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba
Matěj Šaman