Mgr. Veronika Brtníková

Diplomová práce

Problematika dysgrafie v málotřídních školách

Problems with Writing Disability in Elementary School
Anotace:
Práce se věnuje problematice žáků málotřídních škol s dysgrafií. Zjišťuje, jak se k dětem s poruchami učení staví na málotřídních školách, jak jsou informováni o specifických poruchách učení a zda je jejich přístup k dětem s dysgrafií individuální.
Abstract:
In my thesis I deal with problems of pupils at small elementary school with difficulties in writing. It investigates the teachers’ approach to the children with writing disabilities at small elementary school, how they are cognizant of the facts Specific Learning Disability and if their approach to the children with writing disabilities is individually.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta