Návrh marketingové komunikace květinářství – Kateřina Königová
Kateřina Königová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace květinářství
Marketing Communication Design of the Flower Shop
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové komunikace pro květinářství Tulipán. Cílem práce je navrhnout finančně dostupnou, avšak efektivní variantu marketingové komunikace. Práce vychází z analýzy současné marketingové komunikace společnosti a dat získaných prostřednictvím dotazníkového průzkumu. Pro dosažení cíle je prováděn kvalitativní výzkum s využitím dotazníkového průzkumu, jehož výsledky …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on designing a marketing communication strategy for the Tulipán flower shop. The goal of the thesis is to create an affordable yet effective marketing communication plan. The work is based on an analysis of the company's current marketing communication and data obtained through a questionnaire survey. To achieve this goal, a qualitative research using a questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava