Mentální mapování značek českých politických stran – Bc. Lukáš Pazourek
Bc. Lukáš Pazourek
Master's thesis
Mentální mapování značek českých politických stran
Mental Mapping of Czech Political Brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je komplexní zjištění toho, jak jsou vnímány značky českých politických subjektů. K tomu je využito mentálního mapování značek dvou rozdílných skupin populace, prvovoličů a seniorů. Metoda pro vytváření mentálních map asociací zkoumaných značek je v práci rozvinuta a dochází tak k přehlednému zobrazení asociací zastoupených v myslích zkoumaných respondentů pro české politické …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is the comprehensive study of how the czech political brands are perceived. The mental mapping of two different groups of population, first-time voters and seniors, is used to achieve the results. The mental mapping method of the examined brands is developed in the thesis. This leads to the synoptical delineation of the associations in minds of the respondets, which they …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cxxpj/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2016
- Supervisor: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Voda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Ultraortodoxní náboženské politické strany v Izraeli
Michaela SCHAUEROVÁ -
Pozastavení činnosti a rozpuštění politické strany v České republice
Jan Kasal -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich